Award.

1. Trivs som fan med min liv nu faktiskt.
2. Drömmen om Stockholm finns kvar.
3. Jag är sjukt pengakåt
4. Jag saknar min bästa vän Sketan.
5. Jag är en jävel på hångelpaarty.
6. Jag gillar fest.
7. Jag har slutat tagit skit från andra. Stå på dig!


Koperia awarden på din blogg.
Länka till personen som tilldelat dig awarden.
Berätta sju intressanta fakta om dig själv.
Välj sex bloggare du vill tilldela denna awarden till.
Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i
deras blogg som talar om att de blivit tilldelade awarden.

Hur fan länkar man då ?

martinamanniche.blogg.se
hannanylander.blogg.se
sofiabrorsson.blogg.se
heaveninhell.blogg.se

PUSS.


Kommentarer
Postat av: Linus

JAg saknar dig med sketan :) Haha, vi får ha länkskola nån dag :P

2010-02-10 @ 22:55:11
URL: http://linusaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0